英会話レッスン

Where is the JR station ?

JRはどちらですか?

Please go upstairs.

階段を上がってください。

Excuse me.

すいません

Iwant to go to shibuya station.

渋谷駅に行きたいんですけど・・・

Please get to train track number1.

1番線の電車に乗って下さい

I see.

わかりました

Shinjuku3 chome change to

Fukutoshin line shibuya station.

(新宿三丁目副都心線に乗り換えると渋谷にいけます)

OK Thank you very much.

わかりました ありがとう!

Ticket is hunbred seventy yen.

チケットは170円です

You are very kind. Thank you very much.

親切にありがとう

Can you tell me how to get to Shinjuku?

(新宿駅への行き方を教えて下さい)

Hah?

(はあ?)

Ihave to buy a ticket?

(ますチケットを買わなくちゃいけないのね)

And how do I go.

(それでどうすればいいの?)

Yotsuya station and

(四ッ谷駅 そして)

Marunouchi line

(丸ノ内線に乗ると・・・)

To Shinjuku? OK

(新宿に行けるのね わかりました)

one two three four・・・station.

(1、2、3、4・・・4駅です)

OK!So ticket is one seventy? (わかりました!チケットは170円ね?)

Thank you.

(わかりました)

Thank you.

(ありがとうございます)

One seventy・・・

(170円・・・)